Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transformativní učení z pohledu účastníků zážitkového vzdělávání
Konvalinková, Andrea ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Diplomová práce pojednává o transformativním učení v souvislosti se zážitkovým vzděláváním dospělých. Cílem práce je identifikovat, jaké efekty v interpretaci zkušeností účastníků přináší zážitkové programy využívající transformativní přístup k učení. Transformativnímu učení je věnována pozornost zejména zahraničními autory, kteří na koncept nahlíží v různých perspektivách. Na základě reflexe společného rámce transformativního učení včetně jeho různých pojetí a propojenosti se zážitkovým vzděláváním dospělých bylo připraveno a realizováno kvalitativní šetření. Reprezentativním vzorkem je devět pracovníků na vedoucích pozicích, kteří absolvovali dlouhodobý rozvojový program zaměřený na manažerské dovednosti. Vývoj polostrukturovaného rozhovoru s respondenty směřoval k identifikování posunu v poznání a změn v myšlení, vnímání a jednání v každodenním životě. Analýza kvalitativních dat přináší konkrétní dopady v interpretaci zkušeností v pracovním a osobním životě. Klíčová slova transformativní učení, Jack Mezirow, perspektivní transformace, dezorientující dilema, kritická reflexe, dialog, zážitkové vzdělávání, Kolbův cyklus učení, prožitek

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.